måndag 19 januari 2009

Tandläkarrabatt på hårfärg!


Hej alla glada ^^
jag börjar med att berätta om mit tandläkarbesöka idag, jag tyckte det var rätt komiskt. Jag satt i väntrummet som en snäll pojke ska, sne gick det förbi typ 20 tanter som jobbade där och det roliga var att ja tror att tandläkare har specialrabatt på just den bruna hårfärg som alla 20 kvinnor hade. Strunt samma, det gick bra och nu har jag sjukt ont i tänderna.

Skolan gick fort eftersom ja bara har tre lektioner på måndagar. Efter det blev det gymmet, och det var både skönt och nödvändigt, nu blir det att hålla igång och träna som satan så ska det nog bli lite resultat till sommaren. Jag blev även glad när Ida förlklarade hur stolt hon var över att jag håller mitt nyårslöfte om att inte äta godis, chips, fikabröd osv ^^

Nu ska jag gå ner och käka och sen kommer Lina över ett tag och kollar på film och umgås med mig ^^

Vi höres allihopa :)

Inga kommentarer: