måndag 19 januari 2009

Spotify

Efter att jag nu äntligen har slutat stirra på den nya väggen har jag blivit överlycklig av något annat. Jag fick nämligen nyss Spotify ^^ För er som inte vet så är det ett program utvecklat för att man ska ha tillgång till nästan all musik på denna jord utan att ens vara uppkopplad på nätet och som grädden på moset är det helt gratis, Om man blir inbjuden vill säga.

Nu ska jag lyssna lite på musik och sen ska jag faktiskt dra mig till drömmarna, behöver nog lite sömn eftersom jag kom på att jag inte alls har så lång sovmorgon för jag ska nämligen till tandläkaren imorgon.

God natt Sverige !


3 kommentarer:

Anonym sa...

bjud in mig? :)

min kusin sitter inne och spelar på det just nu. lycko kvinna.

Anonym sa...

ha ha erik segestedt

Anonym sa...

we all love spotify!<3