onsdag 28 januari 2009

Contest time ^^


Spänningen stiger och jämnas ut med nervositeten. Jag är sjukt nervös inför morgondagen, och kommer troligtvis inte kunna somna ikväll... Morgondagen börjar kl halv 7 då jag ska gå upp och göra mig i ordning, och sen blir det en lång bilfärd med Sandra, Linda och Gunnel. Då ska vi troligtvis gå igenom alla recept en gång till och sen ska jag ta och lyssna lite musik och sova lite till ^^

För er som inte fattat än så är det så att tävlingen i Nyköping sker imorgon, det är alltså en matlagningstävling mellan alla olika restaurangskolor runt om i mellansverige..

Nu ska jag plugga in det sista på recepten och sen ta en titt på ett avsnitt me Skins som är så jävla bra ;) haha
Puss och kram på er och imorgon hoppas vi på vinst, eller hur ^^

4 kommentarer:

Jenny Säkkilä sa...

hur gick det då? :)

Anonym sa...

Inte bara matlagningstävling ju ;) haha / Linda

Fredrik Jansson sa...

Jenny:
- Vi kom på 3e av 6 lag ^^

Fredrik Jansson sa...

Linda:
- Nej förlåt, ska blogga strax så du får vara med där ^^