onsdag 28 januari 2009

Sleeping beauty!

Förlåt, har inte varit så aktiv här idag, allt beror på att ja haft en körig dag helt enkelt... börja på restaurangskolan kl 8 och sluta kl 18, inte alltför slappt, men nu har vi tränat klart inför tävlingen på tosdag, och jag ifck även ta med mig en kniv väska hem ^^

Nu har jag spenderat kvällen med att plugga in recept som är helt omöjligt, haha lär mig inget alls.. Och sen har jag kollat vidare på Skins, och det är sjuuukt bra, alla som inte sett det har missat mycket, så se serien NU ^^

Nu ska jag kolla vidare och sen ska jag faktiskt sova, ja jag vet, nu tänker ni "varför ska en sån person som Fredrik sova?" Men det är faktiskt så, det är inte bara ni vanliga dödliga människor som sover, även Fredrik Jansson behöver sin sömn.
Ingen bild idag? nej jag vet, men imorgon blir det :D
Have a great sleep and sweet dreams ^^

Inga kommentarer: