onsdag 21 januari 2009

Redan skoltrött!



Har inte haft så mkt tid eller ork att blogga idag, men jag ska inte vara allt för vek. Dagen har bestått av skola och trötthet. Jag orkar inte med alla dessa läxor vi har fått nu, det är prov på 3 olika ämnen innom näringslära imorgon, ska plugga in 7 recept till nästa tordag då det är tävling, skriva artiklar och sammanfattningar till närinsläran och listan bara fortsätter....

Har sån jävla lust att ta böckerna och kasta ut genom försterrutan, då menar jag genom den. Ja får typ hjärnstopp och sjuk migränliknande huvudvärk av att tänka på allt. Tror seriöst att ja skulel behöva en personlig assistent i skolan som hjälper mig ;) haha nej men jag orkari nte tänka på skiten, får gå som det går...

Nu ligger jag allafall uppe i sängen och väntar på mat, mamma och pappa åkte och handlade för ett tag sen och sen ska de lagas till något också, ja avlider...

Puss och kram, uppdaterar senare ikväll ;)

Inga kommentarer: