lördag 17 januari 2009

Premiär!

Okej nu har jag min premiär för min nya blogg
Jag vet att jag inte var så aktiv här tidigare men nu ska det bli ändring.
Jag lovar er minst ett inlägg varje dag och de kommer att innehålla allt från det som hänt under dagen till tips på lite allt möjligt och lite annat jag vill dela med mig av helt enkelt.
Jag ska försöka göra den här bloggen riktigt läsvärd och vi får ju hoppas på flitiga läsare.

Idag har det varit en så kallad "feelgood dag" (i min värld) haha, jag vaknade kl 11 och tog en stund vid tvn, sen gick jag ner och lagade lite god nyttig mat. Det bästa med att vara ensam hemma är att man kan sjunga fritt i stort sätt hela huset och det är precis det jag har gjort med lite musik i bakgrunden. Jag är även på extremt träningshumör efter gårdagen då jag tränade med Angelica.

Ikväll ska jag ta en lugn och trevlig chillkväll med vännerna. Det blir film, snack och mys ^^ nu orkar jag inte blogga mer för stunden men hang on för mer att läsa om mitt sååå intressanta liv.

see ya!!