lördag 31 januari 2009

Förändring och vinst ^^

Tillbaka till bloggandet igen ^^
nu har det skett lite förändringar i Fredriks liv, för det första så har jag klippt mig, ganska kort men riktgt snyggt tycker jag ^^
Sen har jag även vunnit en tävling med Elin idag, och glad blev man, det var rätt så oväntat eftersom vi såg hur bra alla andra var, men sen vände allt och vi var bäst ^^ haha

Klart man inte ska skryta men jag är sjukt glad så nu gör jag det ändå, vi var BÄST :D Och efter snack med domarna så fick vi veta att vi vunnit med stor marginal. Ikväll blir det bara chill med vänner och ska möjligtvis äta ute med mamma...
Nu ska jag vara lite social så uppdaterar jag senare ^^

2 kommentarer:

Jenny Säkkilä sa...

wow, din nya frisyr gjorde en förändring i din look må jag säga. snyggt!

Fredrik Jansson sa...

Jenny:
- Tack ^^