måndag 26 januari 2009

Pajtajm ^^

Mycket till träning blev det inte idag, och inget av resten heller..
Jag har tagit det lugnt och sen mot kvällen provbakat en paj som vi kanske ska ha med på tävlingen på lördag. En ganska ovanlig paj som jag inte tänker berätta vad det är i^^
rätt så god faktiskt och vi hittar ju inget bättre så den här får det bli..
Nu ska jag kolla ett avsnitt av skins och sen sova för imorgon ska jag till Culinaren och börja jobba, sen ska jag träna till Nyköpingstävlingen direkt efter så fullt schema ^^ och då gäller det att vara utvilad..
Natti, natti

Nån som ser vad det är för paj? bara att gissa så får vi se vem som är smart ^^

4 kommentarer:

Anonym sa...

Broccoli paj eller något :K hahaha

Fredrik Jansson sa...

Erica:
- Fel fel, jag sa ju väldigt ovanlig ^^

Jenny Säkkilä sa...

spenatpaj? (;

Anonym sa...

SALLADSPAJ! JAG VANN!