torsdag 22 januari 2009

Långt inlägg om dagen!

God kväll Sverige!
Nu sitter jag här i sängen efter att ha haft fullt upp hela dagen, har dock haft några timmar att blogga direkt när jag kom hem men jag hade verkligen ingen ork. Det blev att gå upp till Culinaren efter skolan och träna inför tävlingen, bara en vecka kvar nu. Vi blev kvar där till ungefär halv 7 sen gick jag ner till busstorget med hopp om att den sista bussen hem inte hade gått. Jag hade tur men inga småpengar, så chauffören blev lite smått irriterad men det löste sig, ni vet ju vad de säger " det är en man me glatt humör"

Jag somnade på bussen ett antal gånger även fast det bara var i ca 2 minuter åt gången. Sen här hemma tittade jag på rockbjörnen över aftonbladet.se och sen så avslutade jag nyss mitt tittande på serien "De halvt dolda" mer om den tänker jag berätta imorgon men jag kan säga såhär, det här är en serie som berör och ger en speciell lite mystisk känsla i kroppen. Se den....

Vad kan jag mer säga, jo dagen i helhet har bestått av djupa tankar och stor besvikelse från min sida. Men det är väl sånt man får leva med. Nu börjar det bli lite för långt här, så jag rundar av nu med dagen bästa, som idag är en alldeles ny låt.

Dagens bästa:
Kim - Three floors down, Kim är känd från programmet "Made in sweden"

Inga kommentarer: